
Projectes
- 2024-2028: Itineraris de finalització i abandonament a la FP Dual Intensiva: aproximació empírica y recomanacions (PID2023-149074OB-I00). Finançat per l’Agència Estatal d’Investigació.
- 2024-2025: Segregació de gènere i coeducació en els estudis de formació professional: propostes d’intervenció des d’un enfocament col·laboratiu i holístic (9-1-ID24). Finançat per el Ministeri d’Igualtat.
- 2023-2024: L’abandonament dels estudis en la formació professional a Espanya: diagnòstic i propostes de millora. Finançat per CaixaBank Dualiza.
- 2021-2024: Co-created Education through Social Inclusion (COSI.ed). Projecte Erasmus+ KA3 (621365-EPP-1-2020-1-NO-EPPKA3-IPI-SOC-IN). Finançat per la Comissió Europea. Web del projecte: https://cosied.eu/.
- 2020-2024: La práctica docent y la prevenció de l’abandonament primarenc de la formació professional: aproximació empírica i proposta d’intervenció (PID2019-108342RB-I00). Finançat pel Ministerio de Ciencia e Innovación. Web del projecte: https://prevenirabandonofp.uib.es.
- 2023: Avaluació del model diagnòstic d’orientació prestat pel Servei d’Ocupació de les Illes Balears (SOIB) y les entitats col·laboradores en el marc del centre d’orientació, emprenedoria, acompanyament i innovació per a la ocupació. Finançat pel SOIB.
- 2022-23: Estudi sobre les necessitats formatives dels i les professionals de mediació comunitària en entitats socials. Finançat pel Centre de Refererència Nacional (CRN) d’Atenció Social.
- 2022: Revisió d’especialitats formatives del Catàleg d’Especialitats Formatives del Servei Públic d’Ocupació Estatal (Catálogo de Especialidades Formativas del Servicio Públic de Empleo Estatal o SEPE) a l’àmbit de les Illes Balears: metodologia i prova pilot. Finançat pel SOIB.
- 2021: Estudi sobre les necessitats de formació associades a les qualificacions professionals de l’Atenció Sociosanitària a Persones en el Domicili i Gestió de Trucades de Teleassistència. Finançat pel CRN d’Atenció Social.
Font de la imatge: Imagen de rawpixel.com en Freepik.